Zuzanna Kotlarek, uczennica Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9, zdobyła nagrodę specjalną w konkursie historycznym „Godzina W – historia, którą chciałbym wam opowiedzieć…”. Konkurs ten, zorganizowany przez łódzkie Centrum Rozwoju Edukacji, miał na celu popularyzację wiedzy o Powstaniu Warszawskim oraz kształtowanie postaw patriotycznych wśród młodzieży.
- Zuzanna Kotlarek zdobyła nagrodę specjalną w konkursie historycznym.
- Konkurs zorganizowało łódzkie Centrum Rozwoju Edukacji.
- Tematem konkursu było Powstanie Warszawskie z 1 sierpnia 1944 roku.
- Wręczenie nagród miało miejsce podczas Młodzieżowej Sesji Naukowej.
Konkurs „Godzina W – historia, którą chciałbym wam opowiedzieć…” był częścią obchodów 80. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Uczniowie mieli za zadanie przygotować gazetkę szkolną lub prezentację multimedialną o tematyce powstańczej. Zuzanna Kotlarek, uczennica Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9, wyróżniła się swoją pracą, co zaowocowało przyznaniem jej nagrody specjalnej.
Jury konkursu doceniło zaangażowanie Zuzanny w zgłębienie wiedzy o Powstaniu Warszawskim oraz jej umiejętności poszukiwania informacji i kreatywnego przedstawienia tematu. W konkursie wzięło udział ponad 120 uczniów szkół podstawowych z całego województwa, co świadczy o dużym zainteresowaniu młodzieży historią oraz chęci rozwijania swoich umiejętności.
Wręczenie nagród i dyplomów odbyło się podczas Młodzieżowej Sesji Naukowej z okazji 80. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Było to wyjątkowe wydarzenie, które zgromadziło młodych pasjonatów historii oraz ich nauczycieli. Gratulujemy Zuzannie sukcesu i życzymy jej dalszych wspaniałych osiągnięć edukacyjnych.
Konkurs miał na celu nie tylko popularyzację wiedzy o Powstaniu Warszawskim, ale także kształtowanie postaw patriotycznych wśród młodzieży. Organizatorzy chcieli, aby uczniowie wykazali się nie tylko wiedzą, ale także umiejętnościami korzystania z technologii i ekspresji kulturalnej. Wysiłek Zuzanny Kotlarek włożony w przygotowanie pracy konkursowej jest dowodem na to, że młodzi ludzie potrafią z pasją i zaangażowaniem podchodzić do nauki historii.
Urząd Miasta