Skąd wziąć kody rabatowe? Przydatne porady

Najpierw była Coca-cola, potem płatki zbożowe Grape Nuts - historia kuponów rabatowych sięga 1894 roku, kiedy to butelki gazowanego napoju były rozdawane za darmo każdemu, kto posiadał kupon. Od tego czasu w świecie kuponów zmienił się jedynie ich sposób pozyskania. Jednak kochamy je tak samo, bo pozwalają nam kupić ulubione produkty w atrakcyjnych cenach. Zresztą to też świetna reklama dla firm, które budują swoje zasięgi, zyskują sympatię odbiorców oraz zwiększają ruch na swojej stronie internetowej. A my, klienci, skąd możemy wziąć kody rabatowe? Sprawdźmy!
Webinary i transmisje live
Jest to szczególna forma promocji produktów i usług. W trakcie bezpłatnych spotkań przekazywana jest wiedza na określony temat, a na końcu organizatorzy opowiadają o narzędziach lub produktach powiązanych z tematyką webinaru i oferuą rabaty na ich zakup. Takie kody są względnie proste do otrzymania. Wystarczy Ci tylko zapis na wydarzenie u określonej marki. Webinary wyszukasz przez Google lub w mediach społecznościowych. Są one organizowane głównie na youtubie, facebooku lub w obrębie własnej strony internetowej organizatora. W taki sposób możesz uzyskać rabat na profesjonalne narzędzia czy usługi, np. dietę pudełkową. Body chief kod rabatowy to dobry sposób na tanią i smaczną dietę. Ale nie tylko. Do otrzymania są również ebooki oraz produkty niedostępne w innych miejscach.
W formie mailowej lub SMS. Firmy tworzą je, aby zacieśniać kontakty ze swoimi klientami, budować z nimi relacje i zachęcać do zakupu. Często już po zapisie otrzymujemy rabat na pierwsze zakupy przy dokonaniu zamówienia na określoną kwotę. Kody rabatowe reserved będziesz otrzymywał regularnie po zapisie do newslettera na ich stronie, podobnie gdy interesuje Cię kod rabatowy empik. Marki dbają swoich klientów i regularnie wysyłają im indywidualne oferty z kodami - na święta, urodziny czy inne firmowe okazje.
Strony z kodami rabatowymi
To dobre rozwiązanie dla osób, które szukają konkretnego kodu lub po prostu polują na ciekawe zniżki. Witryny skupiają wokół siebie wiele firm z różnych branż, szybko więc znajdziesz tam atrakcyjne oferty. Będą to nie tylko artykuły przemysłowe, elektronika czy usługi, ale również artykuły spożywcze, w tym supermarkety. Frisco kod rabatowy , kupony do careffoura czy do wykorzystania w serwisie pyszne pozwolą Ci na zakup tanich i smacznych posiłków. Zanim jednak zdecydujesz się użyć jakiegoś konkretnego kodu, sprawdź czy nie jest on dostępny w standardowej ofercie lub czy nie jest przeterminowany.
Coraz częściej korzystamy ze smartfonów. I marki to wykorzystują, zachęcając nas jeszcze bardziej do instalacji aplikacji na smartfony. Wystarczy założyć w nich konto, aby uzyskać niedostępne w witrynie kody rabatowe na zakupy. Te zniżki zwykle ograniczone są czasowo, warto więc ustawić sobie powiadomienia o nowych rabatach.
Ulotki do zamówienia
Firmy nie tylko zdobywają klientów, ale też starają się ich utrzymać. Jest to szczególnie widoczne w gratisach do zamówień czy kodach rabatowych na kolejne zakupy w sklepie. Dzięki temu zachęcają odbiorców do powrotu i budują swoją markę. Taki kod warto sobie zachować na później, gdyż zwykle nie ma on ograniczenia czasowego. Przyda się, gdy będziemy chcieli ponownie coś zamówić z konkretnego sklepu.
Programy lojalnościowe
Może nie są to standardowe kody rabatowe, ale z pewnością pozwalają obniżyć wartość zamówienia. I korzysta z nich coraz więcej firm. Wystarczy zapisać się do programu i regularnie robić zakupy w punktach partnerów. Na nasze konto wskakują punkty, którymi potem możemy obniżyć cenę lub też wymienić je na ciekawe nagrody dostępne w ofercie.
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski