Wielu przedsiębiorców zastanawia się skąd czerpać newsy i wiedzę na temat aktualnych nowinek w branży. Oczywiście podstawą są portale i gazety branżowe, a także wiedza przekazywana przez specjalistów. Jednak jeśli chce się być naprawdę na bieżąco, warto swoją wiedzę poszerzać również o nowoczesne technologie i rozwiązania, które będą przydatne dla firmy.
Bardzo dobrym źródłem wiedzy, które na bieżąco śledzi wszelkiego rodzaju nowinki i chętnie dzieli się swoją wiedzą, jest młode pokolenie. To oni są na bieżąco z nowinkami technicznymi i wyznaczają trendy na przyszłość. Dodatkowo jest to ogromna grupa odbiorców zarówno usług, jak i produktów, do której warto dotrzeć. Jednak, aby stali się oni naszymi odbiorcami, trzeba wykorzystać odpowiednie kanały. Dlatego niezbędne jest wykorzystywanie nowych dostępnych technologii.
Obawianie się e–commerce, czy automatyzacji procesów sprawi, że firma stanie się niewidoczna dla młodzieży i młodych dorosłych, a więc najszerszej grupy odbiorców. Dzieje się tak głównie dlatego, że młode osoby w większości kupują przez Internet, a nawet jeśli skorzystają z oferty stacjonarnej, to informacje o produkcie wyszukają w przeglądarce internetowej. Dlatego niezwykle ważne jest wdrożenie handlu elektronicznego, który będzie uzupełniony o szerokie informacje na temat firmy i oferowanych produktów. Dobrym pomysłem jest również prowadzenie bloga firmowego, który ułatwi przyciągnięcie odbiorców.