Prezentacja tekstowa, graficzna, fotograficzna, a nawet krótki spot reklamowy – tak na miejskich kanałach promować się mogą lokalni przedsiębiorcy w dobie koronawirusa. Rusza kolejna akcja magistratu, której celem jest wsparcie bełchatowskich firm.
Epidemia koronawirusa bardzo mocno dała się we znaki przedsiębiorcom. Pomoc czeka na nich w ramach rządowej tarczy antykryzysowej. Dodatkowo właściciele lokalnych firm skorzystać mogą ze wsparcia zaproponowanego przez prezydent miasta Mariolę Czechowską.
- Rozwój bełchatowskiej gospodarki jest dla mnie bardzo ważny. Obecnie, kiedy wiele firm boi się o swoją przyszłość, staramy się je wesprzeć. Dlatego przygotowałam m.in. program ulg i udogodnień, które zapobiec mają utracie płynności finansowej i zwolnieniom pracowników. Teraz mamy kolejną propozycję – mówi prezydent miasta Mariola Czechowska.
By odnaleźć się w „nowej normalności”, trzeba niewątpliwie szukać innowacyjnych form działania. Wielu bełchatowskich przedsiębiorców już to robi. Są wśród nich restauratorzy, właściciele sklepów spożywczych i odzieżowych, ale nie tylko. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno swoich klientów, jak i pracowników proponują wiele udogodnień. Zamówienia na wynos, zakupy na telefon, dostawę produktów do domu czy możliwość płacenia kartą – to tylko część z nich.
To właśnie z myślą o tych, którzy stawiają na bezpieczne działanie, prezydent miasta Mariola Czechowska wyszła z propozycją stworzenia aktualnego katalogu ich usług. Co ważne, informacje o firmie, sposobie działania zamieszczane będą bezpłatnie na www.belchatow.pl,, a także profilach facebookowym miasta oraz Centrum Informacji Turystycznej.
- „Bełchatowska przedsiębiorczość w nowej odsłonie” to szansa na dotarcie do większej liczby klientów, promocję własnych produktów czy usług. Mieszkańców zachęcam do korzystania z ofert lokalnych firm, a samych przedsiębiorców do udziału w naszej inicjatywie – dodaje prezydent Mariola Czechowska.
By przyłączyć się do akcji, wystarczy wysłać swoje zgłoszenie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Co powinno ono zawierać? Podstawowe informacje, czyli: nazwę i adres firmy, godziny otwarcia, numer telefonu i e-mail, adres strony internetowej oraz nazwę profilu na portalach społecznościowych. Ważne również, by wskazać oferowane produkty i usługi, preferowany sposób kontaktu z klientem, a także wprowadzone udogodnienia, np.: dowóz, produkty na wynos czy możliwe formy płatności: online, karta, gotówka.
Przedsiębiorcy, którzy zgłoszą się do akcji, mają również możliwość wyboru formy prezentacji własnej działalności. Może to być zwykła informacja tekstowa, graficzna, z wykorzystaniem fotografii, a także krótki spot reklamowy.
Więcej informacji uzyskać można w Wydziale Promocji i Turystyki w bełchatowskim magistracie pod nr tel. 44 733 51 62, 44 733 51 09.
KZB