Własna marka kawy z logiem

Obecnie coraz więcej osób spożywa kawę. Pomaga ona pobudzić nasz umysł, dzięki czemu jesteśmy w stanie działać dłużej i wydajniej. Wiele osób zastanawia się nad stworzeniem unikalnej kawy pod własną marką. Istnieje sposób na osiągnięcie tego celu bez inwestowania w kosztowny sprzęt do jej tworzenia.

Własna marka kawy to idealny pomysł na zwiększenie przychodów firmy. Posiadanie w swojej ofercie ziaren sygnowanych własnym logo pozwala na skuteczne zwiększenie sprzedaży. W ten sposób można zwiększyć kreatywność przedsiębiorstwa. Jak tego dokonać?

Poszerzenie oferty przedsiębiorstw

Taka propozycja może być szczególnie przydatna dla kawiarni. Posiadając własną markę kawy, którą konsumenci mogą zabrać ze sobą do domu z pewnością zwiększy zysk z waszej działalności. Paczka kawy z logo będzie miłym dodatkiem dla klientów, którym smakuje kawa z waszego lokalu. Jednak takie rozwiązanie jest korzystne nie tylko dla kawiarni.

Warto się zdecydować na własną kawę również w przypadku mniejszych sklepów. Kawa z własnym logo niedostępna w innych punktach sprzedaży będzie postrzegana jako towar premium. W ten sposób zachęcicie klientów do odwiedzenia waszego sklepu kolejny raz. Dobrym rozwiązaniem może być stworzenie unikalnych zestawów, które sprzedają się jeszcze lepiej podczas nadchodzących świąt.

Prezent dla pracowników

Własna marka kawy to idealny pomysł na prezent dla pracowników. Jeżeli planujesz imprezę integracyjną dla swojego personelu i chcesz im wręczyć oryginalny upominek, warto zdecydować się na kawę z logiem firmy. Taka forma prezentu z pewnością będzie bardziej wyróżniać się niż kolejne nudne gadżety firmowe.

Prowadząc przedsiębiorstwo często współpracujemy z innymi podmiotami. Ważnym kontrahentom również możemy podarować własną kawę. W ten sposób zacieśnimy współprace między sobą, co może skutkować długoterminowym kontraktem. Własna marka kawy jest więc idealnym pomysłem na upominek zarówno dla pracowników, jak i kontrahentów.

Koszt kawy sygnowanej własnym logo

Trzeba pamiętać o tym, że na ostateczny koszt takiej kawy składa się wiele czynników. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na to, ile paczek zamawiamy. Im większe nasze zamówienie będzie, tym koszt pojedynczej paczki będzie niższy. Ziarna znajdujące się w paczce także mają znaczący wpływ na cenę zamówienia. Im bardziej wyszukane będą wasze preferencje, tym wyższą cenę będzie trzeba zapłacić.

Koszt może być również zależny od projektu graficznego. Oczywiście można się zgłosić do palarni kawy z przygotowanymi plikami. Dzięki temu nie będzie trzeba projektować nowej etykiety, przez co przedsiębiorstwo może trochę zaoszczędzić. Nie wszystkie firmy jednak posiadają własnych grafików. Wiele palarni oferuje jednak stworzenie projektu graficznego za dodatkową opłatą, dzięki czemu można stworzyć unikalną paczkę kawy z wizerunkiem swojej marki.

Wybór opakowania do kawy także będzie miał wpływ na cenę końcową produktu. Do wyboru zazwyczaj mamy opakowania ze struną wielokrotnego użytku. Istnieje również możliwość dodania wentylu, który pozwala odprowadzać nadmiar gazów z kawy. Opakowania kawy różnią się krojem, kolorem czy dodatkowymi funkcjonalnościami, dlatego warto dobrać odpowiednie opcje do naszych indywidualnych preferencji.