UM Bełchatów: PEC informuje, jak będzie działać
Sprawdź, jak kontaktować się z bełchatowską spółką PEC
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Bełchatowie informuje, że od 16 marca 2020 r. zaostrzone zostały ograniczenia w dostępie osób i podmiotów zewnętrznych do kontaktu osobistego w siedzibie PEC. Jedynym punktem kontaktu osobistego z pracownikiem PEC na terenie siedziby spółki jest tymczasowy punkt kontaktowy przy wejściu głównym do budynku przy ul. Wojska Polskiego 132 (Strefa A). Wprowadza się zakaz organizowania wszelkich spotkań z interesantami na terenie firmy.
Z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne oraz bezpieczeństwo naszych Klientów, prosimy o kontaktowanie się z pracownikami Biura Obsługi Klienta lub innych działów wyłącznie drogą telefoniczną lub elektroniczną. Pamiętajcie, że możecie się z nami również kontaktować bez wychodzenia z domu przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta ePEC.
Wszystkie potrzebne informacje kontaktowe dostępne są na naszej stronie www.pec-belchatow.pl.
To czas mądrych wyborów zdrowotnych. Zachowujmy się odpowiedzialnie. Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za zdrowie swoje i swoich najbliższych. Zachowanie zasad higieny i bezpieczeństwa, z pewnością pozwoli powstrzymać rozprzestrzenianie się tego niebezpiecznego zjawiska.
**Jak pozyskać informacje lub załatwić sprawę w PEC Bełchatów bez wychodzenia z domu? **Postępowanie w najczęściej występujących sprawach/problemach:
- Zgłoszenie awarii węzła cieplnego, układu pomiarowo-rozliczeniowego, instalacji lub sieci ciepłowniczej
Prosimy o kontakt wyłącznie telefoniczny lub elektroniczny w celu przekazania informacji i ustalenia sposobu interwencji służb PEC
Dyspozytor 44 633 33 36 w. 240 lub całodobowo 993
Biuro Obsługi Klienta 44 633 33 36 w. 331-332
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Zgłoszenie reklamacji w zakresie dostaw ciepła(niedotrzymanie parametrów, uszkodzenie układu pomiarowo-rozliczeniowego i inne)
Prosimy o kontakt wyłącznie telefoniczny lub elektroniczny w celu przekazania informacji i ustalenia sposobu realizacji zgłoszenia
Biuro Obsługi Klienta 44 633 33 36 w. 331-332 lub całodobowo 993
- ****Zawarcie/zmiana umowy sprzedaży ciepła
Prosimy o kontakt wyłącznie telefoniczny lub elektroniczny w celu przekazania informacji i ustalenia sposobu realizacji sprawy
Dział Nadzoru i Inwestycji 44 633 33 36 w. 284-287
- ** Wniosek o wydanie warunków technicznych na budowę/remont węzła cieplnego/uzgodnienie dokumentacji technicznej **
Dział Nadzoru i Inwestycji 44 633 33 36 w. 281
- Odbiór węzłów cieplnych/układów pomiarowo-rozliczeniowych
Prosimy o kontakt wyłącznie telefoniczny lub elektroniczny w celu przekazania informacji i ustalenia sposobu realizacji sprawy.
Z uwagi na bezpieczeństwo, przed przystąpieniem do prac zostanie przeprowadzony wywiad z Klientem w celu ustalenia ewentualnego zagrożenia epidemiologicznego.
Dział Nadzoru i Inwestycji 44 633 33 36 w. 283
- Serwis gwarancyjny/pogwarancyjny węzłów cieplnych i urządzeń
Prosimy o kontakt wyłącznie telefoniczny lub elektroniczny w celu przekazania informacji i ustalenia sposobu interwencji służb PEC.
Dział Serwisowy 44 633 33 36 w. 261-262
- Wniosek o wykonawstwo/modernizację węzła cieplnego
Przypominamy, że w spółce funkcjonuje system e-PEC , który pozwala uzyskać Klientom PEC Bełchatów stały dostęp do aktualnych danych o dowolnej porze dnia. Rozwiązanie to pozwala zaoszczędzić czas poprzez szybki i bezpieczny kontakt z naszą spółką bez wychodzenia z domu. Ponadto nowoczesne rozwiązania informatyczne gwarantują pełne bezpieczeństwo oraz dają pewność, że dostęp do swoich danych mają wyłącznie zalogowani użytkownicy.
Klienci firmy poprzez moduł ePEC mają łatwy dostęp do informacji o:
rozliczeniach
parametrach własnego punktu odbioru (węzła)
zgłoszonych sprawach, reklamacjach
zawartych umowach oraz aneksach do umów.
Korzystanie z ePEC jest dostępne przez naszą stronę internetową www.pec-belchatow.pl po kliknięciu w baner ePEC na stronie głównej.
Poniżej podstawowe numery telefonów :
****Biuro Obsługi Klienta 44 633 33 36
zawieranie umów wew. 331-332
rozliczanie ciepła wew. 331-332
odczyty urządzeń pomiarowych wew. 333-334
****Dział Realizacji Projektów Kluczowych 44 633 33 36 wew. 410-412
****Dział Nadzoru i Inwestycji 44 633 33 36 wew. 280
przyłączenia Odbiorców do sieci i obsługa Klienta wew. 285, 286
uzgodnienia dokumentacji wew. 281
odbiory urządzeń wew. 282 lub 283
****Dział Serwisowy 44 633 33 36 wew. 260
wykonawstwo węzłów, inne usługi 44 633 33 36 wew. 261-262
Całodobowo funkcjonujePogotowie Ciepłownicze 993.
UWAGA! W przypadku koniecznej osobistej wizyty w siedzibie naszej spółki informujemy, że przy wejściu, w oznaczonym i łatwo dostępnym miejscu, został umieszczony dozownik z płynem do dezynfekcji. Prosimy o skorzystanie przed kontaktem z pracownikami PEC.
Przypominamy, że Biuro Obsługi Klienta do odwołania czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00.
Jeśli zaobserwowałeś u siebie niepokojące objawy związane z koronawirusem, skontaktuj się z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w Bełchatowie. Poniżej przedstawiamy, gdzie można uzyskać podstawowe informacje:
- W sprawie zagrożenia koronawirusem skontaktuj się zPowiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w Bełchatowie
http://www.pis.lodz.pl/belchatow/ pod numerem:
44 631 31 08, 44 631 31 18 (w godz. 7.25 15.00)
lub poza godzinami pracy i w dni wolne pod numerem telefonu:
509 748 182 (od godz. 15.00 do 7.25)
- Aktualne informacje o sytuacji związanej z koronawirusem znajdziecie Państwo na stronie Głównego Inspektora Sanitarnego https://gis.gov.pl/
- Całodobowa infolinia NFZ w sprawie zagrożenia koronawirusem: 800 190 590.
źródło: www.pec-belchatow.pl
Miasto Bełchatów, belchatow.pl/, belchatow.pl/aktualnosci/7729-pec
Autor: krystian